Kategorier

Kundeservice

Har du spørgsmål, problemer, nyheder, eller andre ting, du gerne vil fortælle os om? Så send os en besked ved at klikke på nedenstående link.

KONTAKT KUNDESERVICE
 

Hyppige spørgsmål

Betaling

Betalingsmetoder

Vi tager imod følgende betalingsmetoder:
Visa, MasterCard, Visa-Dankort, Dankort, Klarna, Diners Club, Visa Electron, Maestro, Paypal.

Hvornår trækker i pengene?

Vi trækker først pengene, når ordren er sendt afsted fra vores lager

Er det sikkert at bestille online

Vi har høj fokus på betalingssikkerhed, så du kan føle dig tryg når du handler hos os. Alle kortoplysninger krypteres med den såkaldte SSL ( Secure Socket Layer) protokol via vores samarbejdspartner QuickPay.
Dette betyder, at uvedkommene ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.
 

Fragt og levering

Leveringstid

Ordrer afsendes indenfor 24 timer og vil være fremme inden for 3-7 dage.

Hvad skal jeg betale i fragt?

Fragtprisen er 5 euro.

Leverer i til mit land?

Vi leverer til alle lande i Europa

Skal jeg betale told på varerne?

Nej, ikke hvis du bor i et EU-land. Hvis du bor udenfor EU, så kan der komme told og afgifter på din ordre. Toldreglerne varierer meget fra land til land, så kontakt de lokale myndigheder, hvis du er i tvivl.

Kan jeg afhente min ordre hos jer?

Nej, desværre. Vi er en online shop, så vi sender alle varer med posten.
 

Min ordre

Kan jeg ændre min ordre?

Nej, desværre. Du kan ikke ændre en ordre når du først har godkendt den. Hvis du kontakter os hurtigt, så kan vi måske nå at ændre ordren
 

Kan jeg annullere min ordre?

Nej, desværre. Ordrene sendes direkte til vores pakkelager for at sikre hurtig leveringstid. Hvis du kontakter os hurtigt, så kan vi måske nå at annullere ordren.
 

Der mangler noget i min pakke. Hvad gør jeg?

Skriv en mail til info@fashiongirl24.com med ordrenummer, dit navn og hvilke produkter du mangler.
 

Mit produkt er defekt ved levering

Skriv en mail til info@fashiongirl24.com med ordrenummer, dit navn og hvad der er galt med produktet.

Varen jeg købte er nu billigere - betaler i differencen tilbage?

FashionGirl fører ofte tilbud. Derfor er det ikke muligt at få tilbagebetalt differencen. Når betalingen er gennemført, så har du som kunde accepteret prisen på varen, og af denne grund betaler vi ikke prisdifferencen.
 

Hvor lang fortrydelsesret har jeg?

Der er 14 dages returret på varerne, regnet fra den dag du modtager ordren.
Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i samme stand og mængde som du modtog den i. OBS. Hair Extensions hvor emballagen er brudt tages ikke retur af hygiejniske årsager.

Omkostninger til returnering skal du selv betale.

Varereturnering
FashionGirl
Gejlhavegaard 3
6000 Kolding
Denmark

Hos FashionGirl får du altid den bedste service. Vi vil gøre alt for, at du som kunde får en god oplevelse ved at handle hos os. Har du ris eller ros, så hører vi gerne fra dig.