😍 SINGLES WEEK | Spar op til 80% | Klik her
Kategorier

Kundeservice

Kundeservice

Du kan finde svar pĂ„ de fleste af dine spĂžrgsmĂ„l pĂ„ denne side. Hvis du derimod ikke finder svar pĂ„ dit spĂžrgsmĂ„l, sĂ„ er du velkommen til at skrive eller ringe til os  

Hyppige spÞrgsmÄl

Betaling

Betalingsmetoder

Vi tager imod fĂžlgende betalingsmetoder:
Visa, MasterCard, Visa-Dankort, Dankort, Klarna, Diners Club, Visa Electron, Maestro, Paypal.

HvornÄr trÊkker i pengene?

Vi trÊkker fÞrst pengene, nÄr ordren er sendt afsted fra vores lager

Er det sikkert at bestille online

Vi har hÞj fokus pÄ betalingssikkerhed, sÄ du kan fÞle dig tryg nÄr du handler hos os. Alle kortoplysninger krypteres med den sÄkaldte SSL ( Secure Socket Layer) protokol via vores samarbejdspartner QuickPay.
Dette betyder, at uvedkommene ikke kan aflĂŠse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen.
 

Fragt og levering

Leveringstid

Ordrer afsendes indenfor 24 timer og vil vĂŠre fremme inden for 3-7 dage.

Hvad skal jeg betale i fragt?

Fragtprisen er 5 euro.

Leverer i til mit land?

Vi leverer til alle lande i Europa

Skal jeg betale told pÄ varerne?

Nej, ikke hvis du bor i et EU-land. Hvis du bor udenfor EU, sÄ kan der komme told og afgifter pÄ din ordre. Toldreglerne varierer meget fra land til land, sÄ kontakt de lokale myndigheder, hvis du er i tvivl.

Kan jeg afhente min ordre hos jer?

Nej, desvÊrre. Vi er en online shop, sÄ vi sender alle varer med posten.
 

Min ordre

Kan jeg ĂŠndre min ordre?

Nej, desvÊrre. Du kan ikke Êndre en ordre nÄr du fÞrst har godkendt den. Hvis du kontakter os hurtigt, sÄ kan vi mÄske nÄ at Êndre ordren
 

Kan jeg annullere min ordre?

Nej, desvÊrre. Ordrene sendes direkte til vores pakkelager for at sikre hurtig leveringstid. Hvis du kontakter os hurtigt, sÄ kan vi mÄske nÄ at annullere ordren.
 

Der mangler noget i min pakke. Hvad gĂžr jeg?

Skriv en mail til info@fashiongirl24.com med ordrenummer, dit navn og hvilke produkter du mangler.
 

Mit produkt er defekt ved levering

Skriv en mail til info@fashiongirl24.com med ordrenummer, dit navn og hvad der er galt med produktet.

Varen jeg kĂžbte er nu billigere - betaler i differencen tilbage?

FashionGirl fÞrer ofte tilbud. Derfor er det ikke muligt at fÄ tilbagebetalt differencen. NÄr betalingen er gennemfÞrt, sÄ har du som kunde accepteret prisen pÄ varen, og af denne grund betaler vi ikke prisdifferencen.
 

Hvor lang fortrydelsesret har jeg?

Der er 14 dages returret pÄ varerne, regnet fra den dag du modtager ordren.
Hvis du vĂŠlger at fortryde et kĂžb, skal du blot returnere varen i samme stand og mĂŠngde som du modtog den i. OBS. Hair Extensions hvor emballagen er brudt tages ikke retur af hygiejniske Ă„rsager.

Omkostninger til returnering skal du selv betale.

Varereturnering
FashionGirl
Smedegade 1B
6000 Kolding
Denmark

Hos FashionGirl fÄr du altid den bedste service. Vi vil gÞre alt for, at du som kunde fÄr en god oplevelse ved at handle hos os. Har du ris eller ros, sÄ hÞrer vi gerne fra dig.