đŸ”„ BLACK WEEK | Spar op til 80% | Klik her
Kategorier

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Generelle vilkÄr:

LÊs venligst vores generelle vilkÄr igennem, fÞr du opretter dig eller handler hos FashionGirl. Ved kÞb af produkter accepterer og godkender du samtidig gÊldende betingelser.

Betaling:

NÄr du handler pÄ FashionGirl, er det muligt at betale med fÞlgende betalingsmetoder: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro og PayPal. Betaling med debit- eller kreditkort er din sikkerhed for at handle trygt og sikkert, nÄr du handler online!
Vi sender ikke varer pr. efterkrav.

Fragt:

Fragtprisen er pÄ 4 Euro

LeveringsvilkÄr:

Alle ordrer, der bliver aflagt pÄ hverdage fÞr kl. 16, afsendes samme dag med forventet levering den 1-4 hverdage efter. Du vil altid fÄ en e-mail, nÄr din ordre er afsendt fra os.

Fragtskader:

Hvis du modtager en beskadiget vare, skal du som kunde fÞlge vores rutiner i forbindelse med dette. Anmeld skaden ved at sende en mail til info@fashiongirl24.com. Husk at skrive hvad problemet er, samt dit ordrenummer. EfterfÞlgende vil en af vores kundeservicemedarbejdere vende tilbage med en lÞsning og information angÄende det videre forlÞb. Hvis du allerede ved levering kan se, at der er tydelige skader pÄ pakken og dens indhold, kan du vÊlge af afvise modtagelse af pakken, hvorefter den vil blive returneret til os.

Vareinformation:

PÄ FashionGirl bestrÊber vi os naturligvis altid pÄ at give dig prÊcise og korrekte informationer om vores produkter. Alligevel tager vi dog forbehold for Äbenlyse fejl og fejl uden betydning for produktets brug og vÊrdi. Henvend dig meget gerne, hvis du opdager en fejl, som du mener bÞr rettes.

Gavekort:
Brug af gavekort krÊver din accept af fÞlgende vilkÄr og betingelser. Det elektroniske gavekort kan beholdes og udlÞber efter 2 Är. Gavekortets stÞrrelse kan maksimalt udgÞre kr. 3.000. Vi tager ikke ansvar for bortkomne, Þdelagte, stjÄlne eller deaktiverede gavekort. Vi forbeholder os retten til at Êndre disse regler. Gavekortet gÊlder som betaling eller delbetaling, nÄr du handler pÄ vores websites. BelÞbet, du handler for, trÊkkes fra saldoen, og er der et restbelÞb, vil det fremgÄ af din kvittering. Gavekortet kan ikke veksles til kÞb af gavekort. Aktuel saldo kan oplyses ved at indtaste gavekort-koden pÄ websitet eller ved at skrive til kundeservice. Hav venligst din gavekort-kode parat. NÄr kortet er opbrugt, udlÞber det automatisk. Du kan inden udlÞbet af betalingssurrogatet (gavekortet) og i op til 1 Är efter udlÞbet anmode om at fÄ restvÊrdien indlÞst til pÄlydende vÊrdi. Der opkrÊves et gebyr pÄ kr. 100,- i forbindelse med indlÞsning, hvis: 1. Der krÊves indlÞsning inden betalingssurrogatets udlÞb, 2. Aftalen mellem udsteder og bruger indeholder en udlÞbsdato, og brugeren opsiger aftalen inden denne dato eller, 3. Der krÊves indlÞsning mere end 1 Är efter udlÞbet af aftalen mellem udsteder og indehaver.

Copyright:

Alt indhold pÄ FashionGirl tilfÞrer FashionGirl og er beskyttet af copyright jÊvnfÞr dansk og international lovgivning. Dette indebÊrer, at varemÊrker, firmanavne, produktnavne, produktinformationer, herunder beskrivelse af produkter, billeder/grafik, design/layout og andet indhold pÄ FashionGirl ikke mÄ downloades, kopieres eller pÄ anden mÄde benyttes uden sÊrlig tilladelse fra FashionGirl.

Reklamation:

Alle henvendelser vedrÞrende reklamationer, skadede varer eller fejl i leverancer bedes rettes skriftligt via punktet "Kundeservice" pÄ "Min side". For at sikre smidig og effektiv sagsbehandling er det vigtigt, at du registrerer sagen i den korrekte kategori. EfterfÞlgende vil du hurtigst muligt fÄ svar fra vores kundeservice med information om, hvordan du bedes forholde dig. Send venligst ikke reklamations varer retur til os, fÞr det er aftalt med vores kundeservice, da det vil kunne medfÞre misforstÄelser, og unÞdig forsinkelse i ekspeditionen.

14-dages fortrydelsesret:

NÄr du handler pÄ FashionGirl, har du som forbruger altid 14-dages fortrydelsesret. Din fortrydelsesret er gÊldende i 14 dage efter levering og skal ikke begrundes. NÄr du benytter dig af din fortrydelsesret, vil du fÄ tilbagebetalt det fulde belÞb du har betalt til os, umiddelbart efter, at vi har modtaget varen retur i vÊsentlig samme stand og mÊngde uden betydelig forringelse af varens vÊrdi forÄrsaget af Þdelagt/brudt salgsemballage eller lignende. Du skal selv afholde omkostningerne til returnering af varerne.
SĂ„fremt du Ăžnsker at benytte dig af din fortrydelsesret, kan du blot sende varen retur til os inden for 14-dage.

Reklamationsret – generel information:
Hvis der opdages en fejl eller mangel, skal forbrugeren, inden rimelig tid efter denne er opdaget og burde vĂŠre opdaget, skriftligt meddele sĂŠlgeren, at han eller hun vil reklamere over manglen. Du kan reklamere over fejl og mangler i op til to Ă„r efter modtagelse af produktet. Retten til at reklamere dĂŠkker ikke over almindelig slidtage, men udelukkende fejl eller svagheder, der har vĂŠret til stede allerede ved produktion af produktet. Hvis du som forbruger ikke reklamerer rettidigt, mister du retten til at reklamere over produktet.

Fejl og mangler, der kommer til udtryk inden for seks mÄneder efter modtagelse, formodes normalt at have vÊret tilstede allerede ved levering. I modsat fald er det op til sÊlger at pÄvise, at fejlen er opstÄet pÄ anden vis.
Ved retmÊssig reklamation over fejl og mangler har forbrugeren ret til at krÊve udbedring eller omlevering. Ved gentagne eller alvorlige problemer kan kÞbet krÊves hÊvet. Alternativt kan aftales en prisreduktion med sÊlger, hvorefter forbrugeren accepterer produktet med de pÄgÊldende fejl eller mangler.

Returadresse

FashionGirl
Essen 41
6000 Kolding
Danmark

Hvis du har spÞrgsmÄl sÄ kontakt os pÄ tlf +45 20 15 45 60 eller info@fashiongirl24.com

https://webgate.ec.europa.eu/


​